Як розуміти соціальні мережі. Курс для журналістів.

Як розуміти соціальні мережі. Курс для журналістів.

Мороз Віталій
Медіа-тренер, керівник програм нових медіа ГО “Інтерньюз-Україна”

Скорик Михайлина
Медіа-тренер, головний редактор сайту podrobnosti.ua (2014-2015)

Ще декілька років тому багато редакцій зневажливо ставилися до соціальних мереж, розглядаючи їх як середовище, в якому неможливо дотримуватись професійних стандартів журналістики. Сьогодні ж ледве не кожне новинне видання, телеканал або газета ведуть свою сторінку в соцмережах. Але багато з них роблять це не надто вправно, привносячи в мережі логіку роботи сайтів або друкованих видань.

Ефективна робота в соціальних мережах починається з розуміння природи онлайн-спілкування, а відповідно – вміння спілкуватись із користувачами їхньою мовою, мовою Інтернету, мемів, візуальних образів та якісного контенту.

Ми поговоримо про те, як працювати із Facebook, Twitter, Instagram та іншими популярними соцмережами.

Pозглянемо, як можна управляти контентом користувачів, і чому стилістика в Інтернет є важливою.

Також ви навчитеся використовувати нові інструменти інтерактивності з читачами.

Курс про соцмережі розрахований на журналістів та редакторів з пост-радянського простору. Лекції також будуть цікаві тим, хто не уявляє своє життя без Інтернету.

В програмі курсу – вісім модулів у вигляді відео-лекцій та конспекту. Кожен модуль передбачає домашнє завдання. В кінці курсу – підсумковий тест.

Підписатися на курс